Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

ZIMNE KĄPIELE

78152

Twój IP: 54.160.245.121
Server Time: 2017-12-13 18:25:49

Odwiedza nas 3 gości oraz 0 użytkowników.

Pttk Racibórz - Terlicko

Ocena użytkowników:  / 5
SłabyŚwietny

18-20.2015 PTTK Racibórz - Rowerem po Czechach - Terlicko

Pierwszy dzień wyjazdu z PTTK Racibórz

18.09.2015

Start z Rybnika o 8:10 z kolegą Dawidem, kierunek Wodzisław Śląski, tam gdzie dołączyli do nas kolejni znajomi,
Krzysztof, Marek i Mirek, dalej kierunek rynek Stary Bohumin, gdzie już skompletowaliśmy się wszyscy razem z PTTK
Racibórz i około godziny 11:30 kręciliśmy w kierunku miasta Terlicko, trasa przebiegała przez piękne malownicze okolice,

zwiedziliśmy rynek w Ostrawie i wieże widokową (Vyhlídková věž Nové radnice)

około godziny 17-tej byliśmy już na miejscu w Terlicku, gdzie udaliśmy się na obiadokolację nad jeziorkiem...

Drugi dzień wyjazdu z PTTK Racibórz

19.09.2015

Pobudka o godzinie 7-mej, poranne odświeżenie, śniadanie i o godzinie 9-tej wyruszamy w kierunku Łysej Hory, trasa dość
wymagająca, ciągle pod górkę, mało co zjazdów, tereny przez jakie przejeżdżamy są wspaniałe, mimo niezbyt dobrej widoczności przez aurę.

Na wysokości ponad 609 m.n.p.m. pod górą nasza grupa się rozdzieliła, gdzie ja i Dawid, kręciliśmy na sam szczyt rowerem, a reszta grupy udała się pieszo na szczyt, zajęło im to około dwie godziny w jedną stronę, nam natomiast wyjazd zajął około godziny, a to dystans 8,5 km, ale ciągle pod górę i to naprawdę podjazdy bardzo wymagające, sięgające 18%, po dotarciu na szczyt, odświeżenie się w łazience, bo lało się z nas niemiłosiernie ;), a przynajmniej ze mnie, za około godzinę dotarła do nas piesza grupa...

Po odświeżeniu i przebraniu się przystąpiliśmy do upragnionego zjazdu na dół, który trwał niestety dość krótko ;)...

Powrotna trasa przebiegała bardzo sprawnie i ze średnią prędkością 20 km/h, większość trasy była z górki i po niecałych
dwóch godzinach z postojami docieramy do Terlicka na obiadokolację...

Wyjazd bardzo, ale to bardzo udany...

Trzeci dzień wyjazdu z PTTK Racibórz

20.09.2015 - powrót ;(

Niestety to już ostatni dzień kręcenia wspólnie z Raciborzem, pobudka o godzinie 7-mej jak dzień wcześniej, potem śniadanie i niestety wyjazd w kierunku Rybnika, trasa podobna do trasy z dnia pierwszego, trochę górek a później płasko, ciągle ścieżkami rowerowymi wzdłuż rzeki Morawicy, około godziny 12-tej docieramy do Ostrawy, gdzie udajemy się na zwiedzeni Zamku

Po zwiedzeniu Zamku kręciliśmy dalej pięknymi ścieżkami rowerowymi w kierunku Bohumina i Chałupek, po około godzinie kręcenia docieramy i w tym miejscu żegnamy dwóch uczestników z Bytomia, którzy udali się na pociąg...

Reszta grupy udaje się do Rudyszwałdu na grillowaną rybkę ymmm ;)

Po skonsumowaniu rybki część grupy znowu się pożegnała i każdy pojechał w swoją stronę...

PTTK Racibórz - dzięki za możliwość uczestnictwa w tak fajnej
imprezie,
trasa i atmosfera super DZIĘKI raz jeszcze